Tjhulluluuu

Hej på er Mina små finisar!! 😉
vart håller ni hus? kikar ni in här nåt? vavava era snokare ni kan väl lämna ett litet hej iaf vore mys!!!

dagarna går jobbar å myser med mina nära


förra fredagen slutade jag tidigt. familjen åkte in å shoppade lite till pappan.. jo barnen shoppade smink så klart. att Gå på H&m de är drömmen haha sötisar...
sen blev vi bjudna på middag hos våra Vänner My & Tobbe.. de är så mysigt att ses snacka å skratta.. inge knussel bara umgås... och trots att vi inte ses så ofta hittar barnen varandra snabbt och har super kul!!








Lördagen bestod av att rensa kasta fixa å rensa i källaren.... de va skönt att min Hamster till sambo fick ett ryck och skulle kasta en massa saker haha bara att passa på när dom infallen kommer 😂😃😄
jag kastar ju allt ist. ... där är vi verkligen olika.
men de va skönt å de tyckte nog han åxå
Barnen va med vänner så på Efm drack vi kaffe ensamna kändes som vi va oldies.. haha tomt och tyst bara vi... uuhh tänk att vi kommer dit... att inte ha små barn hemma... nää fan jag måste nog ha en 3:a. 😂😉😄


på lördags kvällen bjöd vi över Familjen "sväng" 😂 Magnus och Sussie och deras sjukt söta tjejer... vi kikade på mello å snackade skit barnen lekte såå bra!!!




även här.. att vi inte alls ses ofta aå känns de som igår. jätte mysigt!!! 💛

söndag sovmorgon. . och en sväng till tippen... Ida hade en kompis här dom lekte å hjälpte oss att slänga skräp.. jag gräddade typ 40 pannkakor dom åt och åt!!! de va full fart... 💜


Denna vecka har gått så fort.. redan onsdag... jag klippte mig igår... super nöjd som Vanligt.. 💜




jag har laddat ner en stegräknar app jag kört med på dagarna.. å jösses dom mornarna man plockar varor så går man några steg. de har man inte tänkt på att jag får endel vardagsmotion...




rätt Nice faktiskt!!!!

Älskling kom med Blommor häromdagen jätte fina Tulpaner. . Ja Ida va med och valde färgen 💜💜💜💜💜


Tack !!!! mina finisar ÄLSKAR ER !!! 💋

Med rökningen går de jättebra ... för mig är de nog mer vanan att röka som gör de svårt... abstinens har ja Inte... klart lite sugen ibland men ja behöver inte...
men jag har INTE slutat jag bara låter bli.. jag får om ja vill.. som jag alltid sagt för då är de lättare att vara utan... 😉
17 dagar nu!!!

Idag har jag städat å plockat lite... gjort en liten värdering av huset då vi ska byta bank... så nu är de rent å fint här hemma.. 😄




























det är roligt att spara lite foton hur de ser ut här hemma... inför kommande förändringar kanske...

Puss på er Finisar !!! 💜💋
FIA
hörreni Glöm inte lämna ett hej!! 😆♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp
Läser varje gång du skriver. Du är en inspirationskälla// Kajza

2015-03-04 @ 15:48:30
Postat av: Anonym

Heeeej! /helen

2015-03-04 @ 16:48:40
Postat av: Anonym

Heeeej! /helen

2015-03-04 @ 16:48:42
Postat av: Anonym

Heeeej! /helen

2015-03-04 @ 16:48:43
Postat av: Anonym

Heeeej! /helen

2015-03-04 @ 16:48:43
Postat av: Anonym

Heeeej! /helen

2015-03-04 @ 16:48:43
Postat av: Anonym

Heeeej! /helen

2015-03-04 @ 16:48:44
Postat av: Anonym

Heeeej! /helen

2015-03-04 @ 16:48:46
Postat av: terror

Du vet att jag är en trogen läsare 😉

2015-03-04 @ 19:15:38
Postat av: hej

Testar de funkar utan att logga in!!

2015-03-04 @ 20:07:37
Postat av: Sara

Hej fina❤️

2015-03-04 @ 20:47:35
Postat av: Läser alltid din blogg gumman 😘😘

Läser alltid din blogg gumman 😘

2015-03-04 @ 20:48:21
Postat av: Läser alltid din blogg gumman 😘😘

Läser alltid din blogg gumman 😘

2015-03-04 @ 20:48:23
Postat av: Anonym

Hej Fia!
Jag kikar fortfarande in då och då som vanligt😊
KRAM från storstan!
Janni

2015-03-04 @ 21:21:13
Postat av: Jessica L

så fint ni har det hemma, följer dig än ;)
kram

2015-03-05 @ 18:13:53
Postat av: Lina

Hejhej! Jag är en snokare som älskar att läsa din blogg!! Rolig å massa motivatio
n i viktnedgången! Fint ni har hemma! :) // Lina

2015-03-05 @ 19:55:48
Postat av: Angelica

Hejsan Fia!
Jag snokar ganska ofta :)
Hälsningar från Norrland!

2015-03-05 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0