Söndag

Jobbhelgen avklarad känns djävligt skönt... kikade nyss i almanackan och maj månad kommer jag att jobba 3 helger 😯
 
Nästa fredag åker vi till Linköping. . Redå för tjejresan  shit va kul de ska bli Äntligen! !! 
 
Veckan har rullat på med sjuk  linnea lite jobb och Valborg!!!! 
Hon va lite halv trött när hon somnar under maten på kvällen...😕
 
Jag har iaf hunnit med att tvätta alla fönster även på altanen... och skurat och tömt Lekstugan och sålt iväg alla barnleksaker.. sååå skönt  
 
I onsdags va nea pigg!!! Då  blåste vi upp stora "bubblan" som höll i typ 10 min 😂😂
 
Morfar va på besök... En fika 
 
Sen på kvällen tog vi en 8km cykeltur med barnen... fyyy ca kallt De va om öronen... 😨 men trevligt att vara allihopa 
 
 
Valborg jobbade jag till 16... Sen kom vännerna Daniel och ellinor med sina söta killar på besök... vi åt lite mys barnen lekte och så klart tog vi en promenad till Majbrasan... som brann ner på 10 min... fiskdamm och sen gick vi hem 😂😂😂 men barnen va nöjda och de är ju viktigast... 
 
1 maj va de ju ledigt!!! Vi tog sov morgon.. D och ID åkte å jobbade lite... NEA å jag flyttade in Bibban till hennes rum.. De måste vara rättvist  så nu Ska hon få bo där ett tag... 
 
Sen åkte vi till Nyköping och åt på Taco Bar... nja rätt lite mat så man ska nog inte va skit hungrig när man går dit.. men en AW och öl kan nog va ok... 
 
 
Efter de Gofika hos Fam Åberg! !! 
Finns de nåt godare än Morotskaka?? De är fanemij en av mina favvo kakor!!! 😃😄
Kikade igenom lite gammla foton.. gud va kul de är... mina små troll... 💜💜
 
 
Barnen i mina byxor från "stortiden" 
Stortiden... va rätt stort!!! 
 
Mmm De är några kilon sen... Helt galet!! 😃
 
Vad har hänt mer..? Lite slappa..
I går va vi ett gäng som firade vår Älskade Melissa. .. Min P min Pörsööön. .. 
Vi åt good Antipaso på Mickes Skafferi i Nyköping 
Djävlar vilket ställe galet god mat sjukt härlig stämmning och Servicen va Topp Topp 
REKOMMENDERAS! !!! 
Vi hade sååå trevligt... alla fina härliga tjejer!!!! 
Hittade en gammal blus ja glömt som fick åka på kvällen till ära 😀
 
Nu har barnen somnat jag åxå snart... Helt slut.. lördagen speciellt  på jobbet va galen.. nästan julrusch känsla... dock gick dagen snabbt!!! 😊
 
Hoppas ni haft en härlig helg.. lång helg för många av er !!!! 
 
Puss på er finisar !!! 
 
 
 
FIA!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0