ETT ÅR

Ett År har gått... ett år sen jag fick samtalet... samtalet att DU min fina fina pappa Inte längre andades... du va Borta.... MIN PAPPA .... ett år utan dina samtal... "hej de är pappilappis" och frågan hur är den med mina små kycklingar (barnen)
En jul, En födelsedag,barnens födelsedagar, DIN födelsedag med din goda tårta... skolavslutningen Utan dig... utan att du sitter närmast på "muren" på skolan och kikar på barnen....
ÄLSKADE PAPPA JAG SAKNAR DIG SÅ!!!! ❤❤❤
Tänder extra ljus för dig idag... Vi ses ikväll på Minneslunden 🕯❤

Vad tiden går fort... pappas döds dag... känns som igår... vilket de säkert kommer göra hela mitt liv... den chocken....
Jag och barnen åker till Minneslunden ikväll och tänder lite ljus...
Min hals är mycket bättre idag kan jag prata... Tack fina Helen för dina finska mirakel kurer jag fått.. .

Min D är kvar i Tallinn... kommer hem i morgon förbannat... de strular lite med lastbilen han ska hämta... Vi saknar Honom.... de blir fredagsmys utan pappan ikväll....
I morgon ska ja jobba igen några timmar !!!

HA en underbar fredag allihopa ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0