Hej IGEN!

TILLBAKA!!!

Hej... tänkte att jag kanske skulle skriva några rader... de är ju nästan ett år sen sist.... Snart ett år sen min älskade pappa gick bort... ett år av smärta tårar minnen och SAKNAD....
Tänker på honom varje dag saknar varje dag... tänder ljus nästan varje dag bredvid hans foto.... vi pratat ofta om morfar jag och barnen om alla minnen ...
SAKNADEN ÄR så stor...
Jag fick samtalet den 16 september... enligt läkaren hade han varit dör i c:a 2 dygn så det är svårt att veta när dödsdag är men vi har bestämt att den 16 får bli Vårat datum även om alla dagar är lika jobbiga!!!

VI SAKNAR DIG PAPPA/MORFAR
Älskar dig... Vi ses en dag de är jag säker på ❤

Vad har nu hänt detta år... mer än att pappa lämnade mig...
Jag har lyckats gå upp nästan 14kg Tack för de förbannat...
MEN nu har jag tagit tag i detta... Vikt Väktarna och de går så bra... jag ska vara i mål till min 40 års dag 27 mars....
Jorå ni läste rätt 40ÅR hur galet är inte de då!??? Jösses....
Jag kommer ihåg när mamma fyllde 40 och hennes vänner kom hem till oss och kidnappade henne å hade kul!!! 😂😂 shit nu är JAG så gammal även om jag bara är 28 i sinnet fortfarande 😂😂
Så de kan hända att de kommer lite matbilder här ibland... (om jag orkar blogga).....

Vi har haft en härlig semester med husvagnen och våra vänner vår nya mysiga husvagn.. ÄLSKAR DEN....

Den är stor å passar oss Perfekt....
Vi har varit på Öland ,Carlsborg,Småland,Liseberg och nu i helgen va vi på bröllop och då passade vi på att sova i vagnen Perfekt!!!

Om en vecka åker vi upp med husvagnen till vår Vintercamping där vi ska spendera helgerna i vinter åka skidor och njuta!!! Så mysigt!!! LÄNGTAR!!!

Kyrketorps camping på Öland va så vacker... Ja inte servicehusen men stranden å allt annat 😂😂😂 varje dag va de gratis Ponnyridning/4 hjuling för barnen cirkus gympa på stranden och varje kväll åkte en gammal brandbil runt på campingen så barnen fick åka med!!! De va bra!!!! Å Barnen va så glada....👌

Vi har varit på Liseberg med några vänner....riktigt roligt!!!

Vi åkte de mesta..... 😂😂 ja iaf barnen.... shit de va galet!!! Jag har inte varit där sen ja va typ 10 och de kommer jag ihåg att jag mamma och pappa skulle åka flummride hette den så den med stockarna.... å mamma va Livrädd att stocken skulle släppa för att pappa va så tung... 😂😂😂 men ja kommer ihåg och de hoppas ja våra barn gör åxå... även om vi förhoppningsvis kommer åka dit Flera gånger...för de va så roligt... och att bo 9 personer i våran husvagn va Ingen problem!!!

Linnea har varit till Grekland med Bästa Mormor å Bonus morfar en vecka på KOS... och har haft de underbart ❤ vi saknade så klart ihjäl oss här hemma men så glad för hennes skull!!!

Jag är med i finalen.... med Specsavers om Sveriges glasögonbärare 2016 så Otroligt roligt....
Jag Representerar SÖDERMANLAND

Sveriges glasögonbärare 2016

Så kika gärna in på länken och lägg en liten röst på mig ❤😚 🙏☉

Idag kommer min älskade mamma hit jag är ledig och vi ska putsa fönster... vi har lagt om taket och de blev så Skitigt när de va klart... å min mamma som är piggare å speedad kommer hit å jagar på mig så vi kan putsa ❤😚 Hon är bäst min mamma

HAHA Linnea är bäst på att ta snaps på Mormor ÄLSKART ❤

JO de har ja ju missat... jag har ju tatuerat ett litet minne av Pappa ❤

Och i måndags var jag hos bästa Frissan Gunilla på Sunda salongen i oxelösund och färgade håret från rött/lila/rosa till Grått å ja är så nöjd de blev så snyggt Precis som ja ville ha ❤

De krävdes 2 omgångar blekning och sen de gråa... har liiite sår u hårbotten men va fan vill man va fin.... 😂😁

Jo jag har ju hunnit med att vara sjukskriven med... fy fan va dåligt ja mådde började med hjärtklappning nåt så fruktansvärt... jag fick svårt att sova sen bara grät jag för allt Grinade och Grinade... min sista helg på jobbet grät jag mellan kunderna i kassan... jag smet ut och grät mellan Kunderna så jobbigt... så jag blev sjukskriven Stressrelaterad ångest.... 2 veckor va jag hemma... sen började jag jobba igen... de känns helt ok nu... När jag får hjärtklappning vet jag hur jag ska hantera detta Min kurator har lärt mig att andas....jag försöker skita i alla MÅSTEN huset är stökigt smutsigt och sängarna är obäddade men Jag mår bättre!!!! Alla dessa måsten med allt fy fan...
OCH de viktigaste jag jobbar numera 75% inte 100 och de hjälper mig otroligt mycket !!!!


Hoppas jag har nån läsare kvar... ska försöka uppdatera oftare..min Linnea vill så gärna att jag ska blogga... dom älskar att gå tillbaka å läsa.. ❤😘


Ta hand om varandra ❤

PUSSAR och Kramar
FIA


Kommentarer
Postat av: Kajza

Hej
Läser alltid din blogg. Har saknat den, men du får inte känna att du måste vännen. Det är livet för kort för! Ta vara på dig och försök bara leva o njuta! Förstår att det varit ett tufft år m din pappas bortgång och allt det. Ta vara på dug 💖

2016-09-14 @ 10:13:48
Postat av: Helen

Läser fortfarande vännen ❤️

2016-09-14 @ 10:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0