Sjukstuga

SJUK. ... förbannat... igår hade jag ledig dag... min älskade mamma kom hit och hjälpte mig tvätta fönsterna.. jag hade ont i halsen redan då.....
För 2 veckor sen Va Ida sjuk.... sen Daniel sen Linnea och nu jag... igår kväll började de ordentligt så ont... natten har varit hemsk... och i morse gick ja upp med barnen tänkte de går över... de är alltid värst på morgonen .. men nä så tjock å svårt att prata å andas läbbigt....
Fick sjukanmäla mig 😢 förbannat... Man känner sig som en bov... men jag kan inte jobba med denna hals.... 😷
Kurerar mig så ja kan jobba helgen....

Tar till ALLA medel har inte tid att vara sjuk.... Daniel är i Estland han skulle komma hem i morgon men de har blivit förseningar så han kommer på Lördag nångång 😭😭😭 jag vill ha honom hemma... tur att mina fina barn kan hjälpa till... dom får klara sig själva lite när jag ligger nerbäddad...

Min fina vän Helen kom förbi med lite Finsk mirakel medicin... helt sjukt nåt pulver man ska hälla i halsen å satan va de fräter på mandlarna undrar om de är nyttigt 😂😂😷😣
TACK min fina vän ❤

Ida kom nyss från skolan... jag ska dricka lite te å bädda ner mig igen
...

Puss på er ❣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0